Heb je een standplaats op een beurs weten te bemachtigen? Of heb je een andere belangrijke zakelijke boodschap? Dan wil je immers een opvallende mailing naar je doelgroep verzenden, want het moet wel in het oog van de ontvanger springen. Kies daarom eens voor een direct mailing variant. Dit is namelijk een marketingvorm, die steeds meer in opkomst is binnen de zakelijke wereld, maar dit geldt net zo goed voor het privé leven van vele mensen.
In dit artikel gaan wij je in ieder geval helemaal bijpraten over direct mail.
Hieronder lees je er meer over:
Een opvallende mailing? Dit is direct mail
Wanneer je een opvallende mailing verzenden wilt, zoals een Pop up kubus, is het ook belangrijk om het een ander te weten over direct mail. Allereerst, is direct mail een marketingmethode, die zich richt op versturen van een aangepaste boodschap middels een poststuk. Je kunt dit namelijk in het geheel personaliseren in de huisstijl, thema en op je doelgroep.
Direct mail, is geschikt om bestaande klanten te bedanken voor het afgelopen jaar, of wil je met je opvallende mailing oude-klanten opnieuw aan je binden? Het kan allemaal, want de lezer zal zich écht speciaal voelen, want jij hebt namelijk veel moeite en tijd geïnvesteerd om dit regelen. En laten we eerlijk zijn de response zal ook vele malen hoger uitpakken. Ten opzichte van een standaardmailtje of een standaardkaartje. En bij het eerst genoemde kun je tegen het probleem aanlopen: dat het ondergesneeuwd kan raken onder een berg van notificaties van alle apparaten waar je op dagelijkse basis mee te maken krijgt.
Kies daarom eens voor een Pop up kubus dit gaan de mensen écht waarderen!
Een opvallende mailing? Kies voor de pop up kubus!
In je zoektocht naar een opvallende mailing komen veel mensen uit bij een heuse: pop up kubus. Dit is zoals het woord al aangeeft een kubus, maar het is niet zomaar een doorsnee kubus. Deze kubus, is namelijk in het geheel te personaliseren. Op elk vlak kun je bijvoorbeeld: informatie kwijt. Waardoor het zéér geschikt is voor marketingdoeleinden om bijvoorbeeld: een evenement te promoten, of klanten te informeren over een nieuwedienst, of nieuwproduct wat je op de markt wilt gaan brengen.
De ontvangers zullen de boodschap hoe dan ook binnenkrijgen en zullen zich écht gewaardeerd voelen. En het sluit, ook nog eens volledig aan op jouw doelgroep, waardoor zij worden aangespoord om contact met je op te nemen.
Dus wanneer kies jij voor deze opvallende mailing?